måndag 14 juli 2014

LG pocket photo

Jag är ju inte den som vill göra reklam eller så, men nu kanske detta inlägget blir lite "reklamigt" som Anna säger i Solsidan.

Jag vet att jag skrev att jag var så pysselsugen och att jag gick och väntade på min miniskrivare. Nu är väntan över! Eller ja, den har varit över ett tag men så har jag ju inte skrivit på ett tag heller... Anyways.

Det är bättre än jag trodde, dethär med att äga en liten skrivare. Nu har jag smashat in större delen av mitt 2014 i min Smash Book. De senare bilderna är utskrivna på skrivaren och jag är så nöjd! Det går snabbt, smidigt och enkelt. Och så är det ju så otroligt roligt att pyssla igen. Man märker när man börjar att man haft lite abstinens. Men inte nu längre inte! Får nästan börja fundera på att köpa fler fotopapper till den snart. Köpte ju bara 120 stycken från början liksom... He-he.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar