söndag 2 mars 2014

Viktiga sysslor

Så har ytterligare en helg gått och vad vi hunnit med saker! Eller ja. Vi har bakat bröd, (jag var för ivrig och ville äta så tog inga bilder på det ljuva brödet, så slänger upp fina bilder från förra brödbaket, hemma. Samma bröd och utseende nu dock.) varit ute och gått, haft besök av Björne -- och såklart sett på serier. Vi har börjat och avslutat första säsongen på 'orange is the new black'. Se den! Väldigt bra serie faktiskt.





Jag har också tvättat mina arbetskläder och städat lägenheten idag medan Hugo diskat. Det är något han gjort den senaste veckan eftersom jag hade en lök-och-kniv-incident förra helgen och inte velat smutsa ner mitt ena finger.



Det snöade superstora flingor tidigare idag, men det syns inte så bra här. Kolla noga så ser man vita fläckar. Sånt jag tycker är roligt att ta kort på när jag städar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar