onsdag 14 maj 2014

Unboxing

Idag har jag gjort mig en låda.


Jag är så sugen på att pyssla hela tiden, men så vet jag inte vad jag ska göra, vad jag ska ha det till eller vart jag ska börja. Men idag tog jag tag i pysselsuget och gjorde mig en låda. En ask vikt av papper jag fick ta med mig hem från lagret när jag jobbade där. Dekorationen är målad med tusch jag haft sen jag var nio (jag skojar inte). När den var färdig fyllde jag den med brads, konfetti och paljetter. Det finns alltid saker att lägga i en låda liksom. 

All denna pysselglädje kommer sig antagligen mest av att jag köpt en liten, rolig skrivare på ebay och det är nu när jag går och väntar på att få hem den som jag kommer på allt jag kunde gjort med den just precis nu. Funderar lite på att gå och köpa en vanlig skrivare också. Det är ju något varje hem behöver, inte sant?



1 kommentar: