måndag 24 februari 2014

Post-intervju

Såhär såg jag ut i fredags efter min intervju. När kameran inte var framme såg jag mer förvirrad ut kan jag lova. Intervjun var minst sagt konstig. Jag tror inte jag fick ett enda leende, så när jag gick därifrån undrade jag om jag sagt något konstigt när jag hälsade, eller så kanske jag helt enkelt luktade äckligt. Nej men det var en konstig upplevelse. Jag har ändå varit på intervjuer förut, men denna var helt klart den som sticker ut.
När vi sa hejdå fick jag berättat för mig att jag skulle höra från dem i løpet av uka. Eftersom det var fredag så skulle han höra av sig senast klockan 18 på söndag kväll om jag kvalificerat mig vidare till nästa intervju. Söndag kom och gick och jag hörde inget, vilket betyder att jag får lägga 150% på jobbsökandet denna vecka också. Hugo får svar imorgon tisdag om han fått jobb eller inte. Därför håller vi tummar och tår ett litet tag till.

1 kommentar: